piątek, 17 stycznia 2014

Znowu

Tyle czasu minęło. Przestałam prowadzić tego bloga w sierpniu, skasowałam wszystkie posty. A teraz wracam. Całkowicie odmieniona. Niestety nie na lepsze, ale zawsze coś. Dużo więcej czasu spędzam ze znajomymi. Niestety, nie umiem czasami dostrzec czy ważniejsze jest jedno, czy drugie. Trudno.
Powinnam się tym bardziej przejąć, ale pierdolenie zasad zostawiło w sobie coś niezbyt miłego, za to przydatnego. Nie mam w sobie emocji. Nie czuję nic. Smutek, radość? Monotonia. Jedynie monotonia. Śmiech jest wtedy, kiedy powinien być, ale czy jest szczery?
Chcę od życia coraz więcej. Niestety nie jest to coś realnego. Chcę, aby ktoś zrozumiał. Chcę nowości. Chcę przygód, niekoniecznie dostosowanych do mojego wieku. Chcę być kim jestem, ale chcę wszystko zmienić.

Znowu, obiecuję że będzie inaczej. Ale nie jest. Nie wiem, kocham tych ludzi, ale nie umiem z żadnym wytrzymać na stałe. Dajcie mi tylko trochę spokoju, dajcie poczucie zrozumienia, nowe przygody. Ale pozwólcie mi pozostać taką samą osobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz